środa, 12 lutego 2014

L.A.

Liebster Award 
Zostałam nominowana do Liebster Award :D
 „Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.”

Nominowała mnie Mira z bloga  http://absyncja.blogspot.com/ za co bardzo, bardzo, bardzo dziękuję <3 (Troszkę zwlekałam, ale cii)

Pytania od Miry :

1. Która piosenka najbardziej inspiruje cię do pisania?

Cóż.. Nie mam chyba takiej piosenki, ponieważ z natury jestem zmienna. Także to zależy od nastroju. Zawsze zmieniam swoje zdanie, więc piosenki też zmieniam. Można powiedzieć, że każda mnie inspiruje :)

2. Którą postacią z blogów, które czytasz chciałabyś być?

Czytam ten blog ; http://dontleavemeallone.blogspot.com/ i chciałabym być w nim Hermioną Granger :D 

3. Książka, która ostatnio skłoniła cię do przemyśleń?

Książka pt. "Jutro, gdy zaczęła się wojna" Johna Marsdena. Świetna, ale gdy skończyłam, musiałam pomyśleć, o tym, co autor tam napisał. O jego słowach, by postawić się na miejscu innej osoby. Na miejscu tej, której nienawidzimy, której dokuczamy. 

4. Ulubiona postać z „Igrzysk Śmierci”? I dlaczego właśnie ta.

Będzie to chyba Peeta :D A dlaczego właśnie on? Ponieważ według mnie wykazał się ogromną odwagą i lojalnością. Odwagą, bo dołączył do Zawodowców, by chronić Katniss. A lojalnością, bo nigdy jej nie zdradził. Był też naprawdę mądry, skoro nie chciał stać się pionkiem Kapitolu, za co go podziwiam :) 

5. Wolałabyś być wampirem czy wilkołakiem?

Wampirem, ponieważ zawsze uważałam ich za takie piękne i nieziemskie istoty. Chciałabym mieć także ich siłę i szybkość.

6. Postać, która twoim zdaniem ma najlepsze teksty?

Oooo! Zdecydowanie Will i Jace Herondale z książek Cassandry Clare :D (Diabelskie Maszyny i Dary Anioła)

7. Gdybyś mogła użyć raz wehikułu czasu, gdzie byś się przeniosła?

Chyba jakieś trzydzieści lat wstecz. Do czasów młodości moich rodziców (: Wtedy nikt nie przejmował się komputerem, telewizorem i telefonem. Wszyscy biegali po lasach, wymyślali przeróżne zabawy, czego im bardzo zazdroszczę. Bo teraz to liczy się tylko elektronika. 

8.   Czego najbardziej się boisz?

Pająków. Nienawidzę ich, boję się ich i w ogóle. 

9.  Gdybyś mogła zmienić w sobie jedną rzecz, co by to było?

Hmm.. Chciałabym być bardziej śmiała. Trudno mi się dogadać w nowym towarzystwie. A gdy mam przy kimś być sobą, muszę tego kogoś bardzo dobrze poznać. Z reguły jestem nieśmiała ._.

10.  Wolałabyś mieszkać na pustyni czy Antarktydzie?

Chyba na pustyni. Wolę słońce od zimna. Tylko musiałabym znaleźć oazę, bo strasznie dużo piję :o
 
Moje pytania :

1. Jaki rodzaj książek, opowiadań lubisz najbardziej? 
2. Kto jest twoim ulubionym książkowym bohaterem i dlaczego?
3. Gdybyś mogła przenieść się do dowolnej książki, jaka książka by to była? 
4. Co inspiruje cię do pisania? 
5. Do jakiej postaci książkowej twoim zdaniem jesteś podobna?
6. Jaką postacią fantastyczną chciałabyś zostać i dlaczego? (np. wilkołak, wampir, nimfa itd.itp.)
7. Gdyby toczyła się walka dobra ze złem, po której stronie byś była i dlaczego?
8. Jakie są twoje trzy ulubione książki? 
9. Co lubisz robić w wolnym czasie?
10. Gdybyś mogła zmienić jedną rzecz na świecie, co byś zmieniła? 
11. Jaki jest twój ulubiony cytat? 

A teraz nominacje :

1.  http://charlotte-petrova-dramione.blogspot.com/ 
2.  http://dontleavemeallone.blogspot.com/
3. http://historiesztyletnicy.blogspot.com/
4. http://dziedziczkarodumalfoy.blogspot.com/ 
5. http://vemblarto.blogspot.com/
6. http://kazdy-ma-swoj-swiat.blogspot.com/

Na razie tyle. Ale spokojnie, potem uzupełnię (: 
Jeszcze raz dziękuję Mirze za nominowanie mnie <3

4 komentarze:

  1. Bardzo dziękuję za nominację, :)
    Pozdrawiam
    Charlotte Petrova

    OdpowiedzUsuń
  2. I ty się kobieto nie dziw. Z takim zajebistym opowiadaniem to Nobla powinnaś dostać! Gratuluję i pozdrawiam!:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Boooooooooże dzięki wielkie <3 strasznie kochane (: kckc ^^

      Usuń
    2. Hehe :D Co prawda to prawda ;)
      U mnie na blogu jest prolog, jeżeli chcesz to wpadnij ^^

      Usuń