niedziela, 6 kwietnia 2014

L.A. #2

Liebster Award

Zostałam nominowana do Liebster Award przez Sandrę M z bloga aniol-ktory-chce-byc-kochany.blogspot.com za co bardzo bardzo bardzo dziękuję <3 To już moja druga nominacja na tym blogu, co jest dla mnie bardzo miłym zaskoczeniem :))

"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który cię nominował."

Pytania od Sandry :

1.Jakie są twoje ulubione książki? 
Fantasy i romans *o* Dramat też lubię czasem poczytać :3

2.Twój ulubiony cytat, fragment książki?
"Każdy potrzebuje lustra, żeby zobaczyć w nim swoje lepsze ja.
Takim lustrem są oczy tych, których kochamy." Cassandra Clare "Mechaniczna Księżniczka" (sram tęczą)

3.O jakiej porze dnia lub nocy najbardziej lubisz czytać?
Zdecydowanie przed snem. Wtedy mam spokój i ciszę. Leżę sobie w łóżku i czytam ^^

4.Jakiej muzyki słuchasz?
Nie mam jakiegoś określonego gatunku. Słucham tego, co akurat wpadnie mi w ucho :3

5.Twoja ukochana postać, jaka, z jakiej książki i dlaczego?
Mam takie trzy. Wszystkie z książek Cassandry Clare.
Jedna: Jace Herondale - jest cudowny, arogancki, przystojny i dowcipny. Uwielbiam go.
Druga:Will Herondale - jego po prostu KOCHAM. Jezu <3 Jest zabawny, troszkę jebnięty (w pozytywnym znaczeniu) i tajemniczy <3 a na dodatek ma czarne włosy i niebieskie oczy. Jezu poje ulubione połączenie <3
Trzecia: Jem Carstairs - jest na równi z Willem. Obu kocham mocniutko <3 Jem jest taki delikatny, kochany i po prostu nie mogłam go nie pokochać. Cud <3

6.Co pomaga ci pisać?
Najczęściej muzyka. Jakaś smutna. Nie wiem dlaczego, ale pomaga mi się skupić :) No i inne książki. Czerpie z nich inspirację.

7.Czy lubisz jeść, pić, gdy czytasz lub piszesz? Jeżeli tak to co?
Tak xd Najczęściej popcorn. (lubie popcorn)

8.Jakie jest twoje najskrytsze marzenie?
Stworzyć taką książkę, lub opowiadanie, żeby ludzie się popłakali ze wzruszenia czytając ją. Dziwne marzenie, ale chciałabym takie coś osiągnąć.

9.Kim chciałabyś być w przyszłości?
O rany. Wiesz, wiele osób mnie o to pyta, ale ja nie mam pojęcia. Nie mam swojego powołania. ;/

10.Ile przeczytałaś książek w swoim życiu? 
Będzie około stówki :o

11. Dlaczego zdecydowałaś się pisać opowiadania?
Ponieważ to jest coś co kocham. Zawsze chciałam stworzyć swój świat, swoich bohaterów i w ogóle. Pisanie pomogło mi to osiągnąć :)


Kochani zostałam już drugi raz nominowana na tym blogu, a na innym jeden raz, więc stwierdziłam, że nie dodam już swoich nominacji, bo to nie ma sensu :)
Jeszcze raz bardzo dziękuję Sandrze M. za nominację <3 

5 komentarzy:

  1. Proszę :3 Należało ci się :D Kocham twoje opowiadanie :D i niech się ludzie o tym dowiedzą :3 Raczej większość już wie, a szczególnie ci co odwiedzają twojego bloga :) Moje komentarze mówią same za siebie ^^
    I zmieniłaś wygląd bloga *-* Ale ślicznie :o :D
    Lubisz Igrzyska Śmierci? :D Bo zastanawiam się nad założeniem bloga z opowiadaniem o nich xD co myślisz? :)
    Pozdrawiam! I jeszcze raz nie ma za co, siostro! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3
      Bardzo lubię Igrzyska . Peeta awh *o*
      Myślę że to dobry pomysł :) powiadom mnie jeśli pojawi się blog :*

      Usuń
  2. Ja kochaaam Igrzyska <3 :D Ale Peety właśnie nie lubię :P Raczej wymyśliłam inną trybutkę :D i oczywiście jej mentorem jest Haymitch xD Mogę ci napisać opis opowiadania, jeżeli byś chciała :)
    Nie wiem czy pojawi się blog... myślałam o tym, ale ja i blogi? :D to złe połączenie, bo ja niezbyt umiem biegle posługiwać się bloggerem :/ przyznaję się bez bicia :)
    Pozdrawiam i jeżeli bym się zdecydowała zrobić bloga z tym opowiadanie to ci napiszę :* :3

    OdpowiedzUsuń