sobota, 28 czerwca 2014

L.A. #3

Liebster Award

Zostałam nominowana do Liebster Award przez Camille Ceciderit  z bloga Dusza Grzmotu za co bardzo, bardzo gorąco dziękuję <3


"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."

Pytania od Camille:

1. Skąd pomysł na założenie bloga o takiej tematyce?
Uwielbiam książki o tematyce fantastycznej, więc myślę, że to jest powód. Też chciałam stworzyć opowiadanie tego typu, więc myślałam i myślałam no i jakoś to wyszło :)

2. Co sprawia ci największą przyjemność w pisaniu bloga?
To, że pisze go dla kogoś, że ludziom się ten blog podoba, mimo iż sama czasami nie jestem do niego przekonana. To właśnie ludzie, ich komentarze, wsparcie daje mi przyjemność w pisaniu. 

3. Czy łatwiej pisze ci się w ciszy, czy słuchając muzyki?
Słuchając muzyki. Nie wiem dlaczego, ale wtedy przychodzą mi do głowy najlepsze pomysły.

4.Jaki jest twój ulubiony gatunek muzyki?
Nie mam jakiegoś ulubionego. Słucham tego, co akurat mi wpadnie w ucho ;p

5.Masz hobby? Jeśli tak, to jakie?
Mam. Moim hobby jest czytanie i słuchanie muzyki. Robię to wręcz nałogowo :D

6. O czym myślisz przed snem?
Najczęściej to o tym co napiszę w następnych rozdziałach, wyobrażając sobie te sceny, lub o książkach.

7. Jaka jest twoja ulubiona książka?
O rany. Nie mam pojęcia. Przeczytałam tyle wspaniałych książek, że naprawdę trudno mi wybrać. Jednak jeśli miałabym wybrać taką najnajnajnajnajnajlepszą, to padłoby na Mechaniczną Księżniczkę. Ta książka podbiła moje serce, więc wybieram właśnie ją. 

8. Kim chciałabyś zostać w przyszłości?
Oj nie wiem. Tego naprawdę nie wiem. Wszyscy mnie pytają, ale ja jeszcze nie znalazłam celu w życiu.

9. Gdybyś miała możliwość spełnienia trzech życzeń, jakie to by były?
O kurde. Trudne pytanie. 
Chciałabym, żeby na świecie nie było morderców, gwałcicieli, pedofilów. 
Chciałabym, żeby wynaleziono lekarstwa na wszystkie choroby. (kurde ale jestem szlachetnym człowiekiem)
No i przede wszystkim, zażyczyłabym sobie możliwości wchodzenia do książek. Jezu, to byłoby wspaniałe. 

10. Bez czego nie wyobrażasz sobie życia?
Bez książek. Serio, to jest mój drugi świat, bez niego bym się chyba załamała. 

11. Z jakimi ludźmi nie chcesz mieć nigdy do czynienia?
Z takimi, którzy dla szpanu upokarzają dziewczyny. Nienawidzę takich ludzi, po prostu. 


Uff, jakoś wybrnęłam ^^
Nie będę nikogo nominować, ponieważ to już mój trzeci na tym blogu Liebster Award i nie mam już pomysłów, kogo mogłabym wybrać. Camille jeszcze raz bardzo dziękuję za nominacje, wywołałaś na mojej twarzy ogromny uśmiech!

4 komentarze:

  1. Witaj, moja droga xD Zostałaś przeze mnie nominowana do Liebster Blog Award :P Więcej informacji na: http://76-igrzyska-smierci.blogspot.com/p/zostaam-nominowana-przez-wspaniaa.html
    Cóż... zauważyłam, że Camille cię nominowała, a ja też chcę, więc cię nominuję :D Zasługujesz, skarbie xD Mam nadzieję, że się nie gniewasz :P
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jezu
      O jezu
      O jezuuu
      Dziękuję bardzo! <3 oczywiście że się nie gniewam! Strasznie się cieszę ^^

      Usuń